Ciò chì avemu bisognu di sapè nantu à PFAS

À propositu di PFAS/PFOS/PFOA/PFHxS

newss01

Perfluorooctane sulfonic acid (PFOS), perfluorooctanoic acid (PFOA) è perfluorohexane sulfonate (PFHxS) sò parti di una famiglia di composti manufatti chjamati sustanzi per- è poli-fluoro-alkyl (PFAS).

Sostanze per e polifluoroalchili (PFAS) Acidu perfluorooctane sulfonicu (PFOS)
L'acidu perfluorooctanoicu (PFOA)
Perfluorohexane sulfonate (PFHxS)

PFAS anu una larga varietà di applicazioni in a fabricazione di prudutti di u cunsumu, cumprese tappeti, tessili, pelle, materiali in cuntattu cù l'alimentariu è articuli cum'è utensili di cucina antiaderenti è rivestimenti di carta, cù anti-acqua (impermeabile / resistente à l'acqua), proprietà di grassu, oliu è / o macchia.

L'EPA di i Stati Uniti nota nantu à PFAS

Molti sustanzi per- è polifluoroalchilici (PFAS), chjamati ancu chimichi perfluorati (PFC), si trovanu in u mondu sanu in l'ambiente, a fauna è l'omu.

L'EPA hè particularmente preoccupata di i cosiddetti chimichi PFAS à catena longa.Quessi sò persistenti in l'ambiente, bioaccumulativi in ​​a fauna è l'omu, è sò tossichi per l'animali di laboratoriu è a fauna salvatica, producendu effetti riproduttivi, di sviluppu è sistemichi in testi di laboratoriu.

Questi PFAS à longa catena comprende duie sottocategorie:
Perfluoroalkyl carboxylic acids (PFCAs) cù ottu o più carboni, cumpresu PFOA, è perfluoroalkane sulfonates (PFSA) cù sei o più carboni, cumpresu l'acidu perfluorohexane sulfonic (PFHxS) è l'acidu perfluorooctan sulfonic (PFOS)

Dichjarazione FDA di i Stati Uniti nantu à i sustanzi chimichi PFAS

Dapoi l'anni 1960, a FDA hà autorizatu parechje classi larghe di PFAS per l'usu in sustanzi di cuntattu cù l'alimentariu per via di e so proprietà anti-aderenti è di grassu, oliu è resistenti à l'acqua.PFAS chì sò autorizati per l'usu in cuntattu cù l'alimentariu. PFAS ponu esse aduprati com'è agenti di prova di grassu in imballaggi di fast-food, contenitori di cartone per piglià, per impediscenu l'oliu è u grassu di l'alimenti di perdite da l'imballu.

A FDA rivisiona a nova infurmazione scientifica nantu à l'usi autorizati di sustanzi in cuntattu cù l'alimentariu per assicurà chì questi usi cuntinueghjanu à esse sicuru.Quandu a FDA identifica i prublemi di sicurezza potenziale, l'agenzia assicura chì queste preoccupazioni sò indirizzate o chì queste sustanzi ùn sò più aduprate in applicazioni di cuntattu alimentari.

U 29 di ghjennaghju di u 2020, u Subcomitatu di Salute di u Cumitatu di a Casa di Rappresentanti di i Stati Uniti per l'Energia è l'Ambiente hà intesu una pruposta per un prughjettu di legge in relazione à PFAS (HR2827) per indirizzà a FDA à pruibisce l'usu di PFAS in tutti l'articuli in cuntattu alimentari à principiu di u 2022. .

Perchè avemu bisognu di preoccupari PFAS

PFAS chjamati "chimici permanenti", chì significa chì una volta chì sò liberati in l'ambiente, ùn spariscenu micca facilmente è anu persistenza ambientale, migrazione à longa distanza è bioaccumulazione.

L'EPA di i Stati Uniti hà dichjaratu in u 2016 chì l'esposizione à certi livelli di PFOS è PFOA pò causà risichi per a salute umana, cumprese l'effetti nantu à u sviluppu fetale è infantile, u cancer, u dannu di u fegatu, i disordini immune, i disordini di tiroïde è e malatie cardiovascular.

news02

Cuntrolli più stretti di sustanzi PFAS in USA

In u 2006, l'EPA hà invitatu ottu cumpagnie principali (Arkema\Asahi\BASF Corporation\Clariant\Daikin\3M/Dyneon\DuPont\Solvay Solexis) in l'industria di sostanze per- e polifluoroalchili (PFAS) per unisce à un prugramma di gestione globale cù dui Obiettivi: Impegà à ottene, micca più tardi in u 2010, una riduzzione di 95 per centu, misurata da una basa di l'annu 2000, in i dui emissioni di facilità à tutti i media di l'acidu perfluorooctanoicu (PFOA), i sustanzi chimichi precursori chì ponu scumpressà à PFOA, è più altu. chimichi omologu, è livelli cuntenutu di u produttu di sti chimichi.Per impegnà à travaglià versu l'eliminazione di sti chimichi da e emissioni è prudutti da u 2015.

* Tutte e cumpagnie anu scontru i scopi di u Programma di Stewardship PFOA.

Cuntrolli più stretti di sustanzi PFAS - Califonia Prop 65

U 10 di nuvembre di u 2017, l'Uffiziu di l'Evaluazione di Periculu per a Salute Ambientale di California (OEHHA) hà aghjustatu l'acidu perfluorooctanoicu (PFOA) è l'acidu perfluorooctanesulfonicu (PFOS) in a lista di i sustanzi chimichi di a Proposizione 65 di California, hè cunnisciutu per causà dannu riproduttivu.

Dopu à u 10 di nuvembre 8, un avvisu chjaru è ragiunate deve esse datu à ogni persona intenzionalmente o intenzionalmente esposta à PFOA è PFOS (capitulu 6.6, sezione 25249.6 [5]).

Dopu à u 10 di lugliu 2019, PFOA è PFOS sò pruibiti da esse scaricati in ogni fonte d'acqua potabile (Capitulu 6.6, Sezione 25249.5 [4]).

A Pruposta di California 65 hè l'Attu per l'Infurzazione di a Sicurezza di l'Acqua Potabile è di Sustanze Tossiche di u 1986, Eccu l'istruzzioni nantu à u situ web, *https://oehha.ca.gov/proposition-65/about-proposition-65

Cuntrolli più stretti di sustanzi PFAS in USA - ESHB 2658

U 21 di marzu di u 2018, u guvernatore di Washington Inslee hà firmatu u prugettu HB2658 chì limita l'usu di sustanzi chimichi perfluoroalchilici è polifluoroalchilici (PFAs) in l'imballaggi alimentari.

U prugettu pruibisce a vendita, offre à vende o distribuisce pacchetti alimentari chì cuntenenu intenzionalmente chimichi PFAS in u statu di Washington, à partesi da u 1 di ghjennaghju di u 2022.

Cuntrolli di sustanzi PFAS in Europa

U 27 dicembre 2006, u Parlamentu Europeu è u Cunsigliu di i Ministri anu publicatu cumunamenti a Direttiva nantu à e Restrizioni à a Commercializazione è l'Usu di Perfluorooctane Sulfonate (2006/122/EC).A Direttiva esige chì i sustanzi cun una concentrazione o massa uguale o più grande di 0,005% di PFOS cum'è custituente o elementu, è prudutti finiti, semi-finiti è parti chì cuntenenu 0,1% di PFOS cù una concentrazione o massa uguale o più grande di 0,005. U % di PFOS ùn deve esse cummercializatu.

U 17 di marzu di u 2010, a Cummissione Europea hà publicatu a Risoluzione 2010/161/UE, chì ricumandava chì i Stati Membri di l'UE anu da monitorà a presenza di sustanzi perfluoroalchilici (PFA) in l'alimentariu durante u 2010 è u 2011.

U 14 June 2017, u Ufficiale di l'Unione Europea hà publicatu u Regolamentu (UE) 2017/1000, aghjunghjendu l'acidu perfluorooctanoic (PFOA), i so sali è i sustanzi ligati à PFOA à l'Annex 17 (Lista di Sustanze Restricted) di u Regolamentu REACH.Sicondu i regolamenti, articuli o mischie chì cuntenenu più di 25ppb di PFOA è i so sali è più di 1,000 PPB di sustanzi ligati à PFOA ùn saranu micca fabbricati o immessi in u mercatu à partesi da u 4 di lugliu 2020.

U 10 July 2017, l'Agenzia Europea di Chemicals (ECHA) hà annunziatu chì l'acidu perfluorohexyl sulfonic è i so sali (PFHX) sò stati ufficialmente aghjuntu à a Lista di Candidati di Sustanze d'Alta Preoccupazione (SVHC).

Cuntrolli di sustanzi PFAS in Danimarca

In Danimarca, da u 1 di lugliu di u 2020, i materiali in cuntattu cù l'alimentariu di carta è cartone in i quali anu utilizatu sustanzi per- è polifluoroalchilici (PFAS), hè pruibitu di mette in u mercatu.

L'Amministrazione Veterinaria è Alimentaria Danese hà introduttu un valore indicatore chì pò aiutà l'industria à valutà se i sustanzi fluorurati organici sò stati aghjuntu à carta è cartone.U valore di l'indicatore hè 20 microgrammi di fluoru organicu per grammu di carta.Questu currisponde à 10 microgrammi di fluoru organicu per decimetru quadru di carta, quandu a carta hà un pesu di 0,5 grammi per decimetru quadru.U cuntenutu sottu u valore di l'indicatore hè cunsideratu cum'è contaminazione di fondo involontaria.Allora, l'imprese ponu aduprà u valore per assicurà chì i sustanzi fluorurati organici ùn anu micca aghjuntu à a carta.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2021